Holdoversigt
Holdplan
Holdplan%20nov-dec%202022


Holdoversigt

Mini Runners

Mål: At blive motiveret til og glad for bevægelse og løbetræning gennem leg og motiverende øvelser, samt at forbedre motorik, koordination, styrke, kondition og løbeteknik.

Forudsætninger: Du er 6-9 år og kan høre efter en besked fra trænerne

Trænere: Marie Ejby Hansen samt assistent trænere; Lukas Birkman, Aksel Lønstrøm, Elias Kleist og Bertram Duschek

 

Junior Runners

Mål: At forbedre motorik, koordination, styrke, kondition, udholdenhed og løbeteknik. Holdet henvender sig både til dem som gerne vil løbe konkurrencer og til dem som vil være med for det sociale og for sundhedens skyld. VI har mange forskellige løbere på Junior Runners og der er plads til individuelle målsætninger.

Forudsætninger: Du er mellem 10-16 år og er motiveret

Træner: Marie Ejby Hansen 


Feel Good Walkers

Mål: Feel good Runners er et gratis formiddagstilbud. Holdet henvender sig til dig som har brug for træning med lav intensitet i en positiv og stressfri sammenhæng. Her vil vi bruge motionen, naturen og fællesskabet til at holde os i gang, reducere stress, reducere ensomhed og holde vores krop sund og stærk. Holdet er åbent for alle aldre, pensionister, førtidspensionister, sygemeldte eller hjemmearbejdende som trænger til en pause fra hjemmekontoret. 

Forudsætninger: Det kræver ingen forudsætninger at deltage i Feel good Runners. Niveauet er let med fokus på lav intensitet, godt humør og grundtræning.

Tovholder: Henrik Berger Olsen


Rookie Runners

Pace: 6:00-8:00 min/km

Distance der trænes til at kunne gennemføre: 3 km

Forudsætninger: Dette hold kræver ingen forudsætninger, men en god portion vilje og tålmodighed.     

Træner: Marie Ejby Hansen

 

High Five Runners

Pace: 5.30 - 6:30 min/km

Distance der trænes til at kunne gennemføre: 5 km og op til 10 km

Forudsætninger: Du kan løbe 3 km på 21 min

Træner: Marie Ejby Hansen

 

Road Runners

Pace, 6:00 -4:30 min/km

Distance der trænes til at kunne gennemføre: 10 km og op til ½ maraton

Forudsætninger: Du kan løbe 5 km på 28 min, du er rutineret og vant til at løbe tre gange om ugen

Træner: Andreas Pietras Bøgh

 

Race Runners 

Pace: 3:00 - 5:00 min/km

Forudsætninger: Du er meget rutineret og din krop er klar til hårde intervaller og tempotræning. Du kan løbe 5 km under 24 min - 10 km under 47 min og 21.1 km under 1:50

Træner: Marie Ejby Hansen

 

Trail Runners

Pace: 7:00-5:30

Forudsætninger: Du kan løbe 5 km på 35 min

Træner: Lena Thoft


Trail Race Runners

Pace: 5:30-4:00

Forudsætninger: Du kan løbe 8 km og er klar til hårde og hurtige intervaller og tekniske øvelser.

Træner: Sune Pedersen


Senior Walkers

Gå hold for ældre 60+

Forudsætninger: Du kan gå 3 km

Tovholder: Anne Sofie Marcussen


Recover Runners

Genoptræningshold med gang og styrkeøvelser

Tovholder: Majbritt Witte


Full Body

Styrketræning, funktioneltræning og stabilitet for alle 

Træner: Marie Ejby Hansen